Ha vállalkozásod van, akkor rendszeresen beszélned kell az érdeklődőkhöz. Ha online felületed (is) van, akkor főként a honlapodon, hírlevelekben, blogbejegyzésekben, közösségi média posztokban, hirdetésekben kell megszólítanod a közönséged.
Írtam Neked egy 20 oldalas összefoglalót arról, hogy milyen lépések mentén tudsz hatásos szövegeket írni az online felületeidre.
A kiadvány webshop tulajdonosok számára is hasznos lesz.
Amit biztosan megtudhatsz az ingyenesen letölthető mini e-bookból:
- Hogyan írj ütős szöveget a weboldaladra, ami vonzza az érdeklődőket?
- Milyen egyszerű módszerek vannak a versenytársaid elemzésére?
- Szükséged van-e weboldalra vagy elég a közösségi média?
- Mi alapján döntünk egy vásárlás előtt?
- Miért kelti fel egy szöveg a figyelmed?
- Az értékesítés 3 alapvető szabálya
Remélem, hasznodra lesz ez az összefoglaló abban, hogy nagyszerű szövegeket írj a vállalkozásod számára!
Ez is érdekelhet:
- 3 fő különbség tartalomírás és szövegírás közöttLegtöbbször egymás szinonimáiként használjuk a két szót, valójában azonban egy seregnyi különbség van köztük. Na, de melyikük a fontosabb? Kattints és kiderül!
- 5 ok, ami miatt az első évben becsődöl a legtöbb vállalkozásBármilyen nagyszerű az alapötlet, a gyakorlottabb versenytársak, a kapkodás vagy a rossz stratégia tönkre teheti az egészet. Érdemes felkészülni és elkerülni a hibákat.
- A jó szövegíró 5 tulajdonságaAz igazán jó szövegíró olyan képességekkel bír, amit Sherry Gray nyomán egy 5 pontos listán sorolok most fel.
- A szövegírás nem csak betűk egymás utáni sorozata – Te hogyan kommunikálsz a vevőiddel?Szövegírás során neked azokhoz kell beszélned, akik még nem tudják, hogy ki vagy, vagy nem tudják biztosan, hogy téged akarnak-e vagy a konkurenciádat.
- A tartalommarketing nem űrtudomány, ezt be is bizonyítomA tartalommarketing azon területe az online kommunikációnak, amely nem a közvetlen eladást tűzi ki célul, hanem az érdeklődők folyamatos bevonzására épít.