Mi történik, ha tudatosan használod a webshop marketing eszközeit, azaz egyedi és értékes szövegek jelennek meg a weboldalad vagy webáruházad oldalain? Először is számíthatsz arra, hogy weboldalad növelni fogja a konverziók számát, több megrendelésed lesz, több ügyfelednek segíthetsz, magasabb helyezést érhetsz el a keresőkben és erősebb márkát építhetsz.
A webshop marketing első előnye: több értékesítés
Azok a szavak, amelyek a honlapodon vagy webáruházad oldalain helyet kapnak, abszolút hatással vannak az eladási eredményekre. Ez az oka annak, hogy egyre több webáruház tulajdonosa fektet be a keresőoptimalizált szövegírásba, ahelyett, hogy fizetett hirdetésekkel érjen el több látogatót, akik aztán vásárlás nélkül elhagyják a webhelyet.
Második előny: a saját nyelvén tájékoztatja a vásárlót
A legtöbb webáruház tulajdonosa kap a hirdetett termék mellé egy leírást is a gyártótól. Ez a szöveg azonban nem mindig felel meg a sikeres webshop marketing feltételeinek, így a vásárlók igényeinek sem. Egész egyszerűen nem ösztönzi őket arra, hogy a kosárba tegyék a terméket, ráadásul egy ismétlődő szövegről van szó, ami SEO szempontból sem előnyös.
Alapvető értelemben a webshopos szövegírás arról szól, hogy elmondja az ügyfeleknek a termékkel kapcsolatos fontos információkat. Mindezt úgy, hogy stratégiailag meghatározza, mely információkat kell kiemelni, mikor kell ezeket nyilvánvalóvá tenni a vásárló számára és milyen valós élethelyzettel lehet azt összekapcsolni. Ezáltal érzelmileg is bevonhatja az érdeklődőt.
Harmadik előny: javítja a webhely SEO-ját
Ahhoz, hogy versenyezni tudj a webshopoddal más online áruházakkal, előrébb kell jutnod a keresőben. A kiválasztott kulcsszavakat megfelelően felhasználva és a SEO szövegírást alkalmazva érheted el, hogy idővel az élre kerülj. A webshop marketing és a jó szövegírás éppen azt célozza meg, hogy feltornázd magad az első tíz találati hely egyikére.
Negyedik előny: erősíti a márkát
Minden kapcsolati pont, weboldal, marketing szöveg, hirdetés, kategória és termékleírás segít meghatározni a márkát. Használj kiváló minőségű szövegírást és egységes hangot, hogy olyan emlékezetes élményeket teremts a webáruházadban, amelyekre a látogatók még sokáig emlékezni fognak, a fizetés után is.
A webshop marketing ötödik előnye: az újbóli vásárlás elősegítése
Az emberek 70%-a szívesen vásárol onnan, ahol már egyszer elégedetten végigvitt egy megrendelést. Különösen igaz ez a webáruházakra, ahol a kiépített bizalom sokszorosan megtérülhet. Online vásárolni sokkal egyszerűbb és gyorsabb folyamat, mint elmenni egy boltba, de nagyobb a kockázat is. Emiatt előnyben részesítik a vásárlók azt a webhelyet, amit már ismernek.
Ahhoz, hogy jó benyomást tehess a vásárlóidra, fontos a megfelelő árszabás, a hibátlan ügyintézés és a vevőcsalogató szöveg.
Ezért nem kell még elájulni szövegíró AI képességeitől
A szövegíró AI platformok gombamód szaporodnak, de vajon elég jók arra, amire szánják őket?
Mi is az a webshop szövegírás?
Az e-kereskedelmi vagy más néven webshop szövegírás minden olyan írott tartalomra vonatkozik, amelyet egy online áruház számára hoz létre valaki.
Időzített Instagram posztok: Így készíts el 1 nap alatt 1 havi posztot
Instagram posztok elkészítéséhez mutatok gyakorlati tanácsokat, amelyekkel egyszerűbbé és hatásosabbá teheted az online kommunikációt.
Szövegírás vállalkozóknak mini e-book – Töltsd le most!
Szövegírás mini e-book. Töltsd le ingyen és hasznosítsd a tanácsokat az online szövegeidben.
Webshopod van? Így írd meg a kategória leírásokat
A webshopok minőségi termékleírása ma már egy olyan feltétele a sikeres e-kereskedelemnek, amely nélkül gyorsan leköröznek a versenytársaid.
Ilyen az igazán jó weboldal szöveg – 200 szóban
A weboldal szöveg egy olyan lehetőség, amellyel közelebb húzhatod magadhoz az embereket, megoldást kínálhatsz a gondjaikra és választ adsz a kérdéseikre.