seo


Szeretnéd, hogy megtaláljanak
a Google-ben hirdetések nélkül is?

A megoldás:

SEO szövegírás

seo

Miért fontos a SEO szövegírás a honlapod szempontjából?

A SEO olyan, mint egy tartalmas szakmai előadás, amely meggyőzi a hallgatóságot arról, hogy a szakterületed szakértője vagy és megbízhatnak benned. A cél az, hogy a versenytársakat lekörözni képes, minőségi, keresőoptimalizált szövegek kerüljenek a weboldaladra, amely egyre feljebb juttat a találati listán.


Ezt a folyamatot naponta ellenőrizzük és kimutatást készítünk róla az ügyfeleinknek.




Megkülönböztet

A SEO szövegírás erősíti a brandet és segít kiemelni a vállalkozásod erősségeit, miközben növeli az organikus találatok számát.

Szakértővé tesz

Az online térben a szakértői státusz megerősítése a márkaépítést is elősegíti. Ennek egyik legjobb eszköze a SEO szövegírás.

Növeli a bevételt

A keresőoptimalizált szövegre költött pénz nem kiadás, hanem befektetés, amely megtérül.

SEO

Minőségi tartalommal juthatsz a legjobbak közé

A minőségi tartalom az, amely bevonja, tájékoztatja és inspirálja a közönséget. A hiteles, értékes tartalom létrehozása a keresőmotorok láthatósága szempontjából is kritikus fontosságú. Jó minőségű tartalom nélkül nincs sikeres SEO szövegírás.

A keresőoptimalizált szövegírás
egy olyan online marketing eszköz,
ami hosszú távon is kamatozik.

Hogyan hat a minőségi SEO szövegírás?

A SEO szövegírás kulcsszavakon alapuló marketing eszköz, amit egy induló vállalkozás esetén is érdemes alkalmazni, de egy régóta piacon lévő cég felpörgetésére is kiváló megoldás.

Alapvetően technikai beállításokkal indul, majd keresőoptimalizált tartalmak megosztásával folytatódik, de fontos szerepet kaphat a linképítés is a folyamatban. Hogy miért a feltételes mód? Mert a SEO leginkább a versenytársaktól függ.

seo szövegírás

Kulcsszavak

A Google úgy határozza meg az oldalak sorrendjét, hogy elemzi azok tartalmát, számos tényező alapján. Beleértve azt is, hogy hol és milyen gyakran használ bizonyos szavakat az adott tartalom. A mai, mesterséges intelligencia alapú Google-t nem az érdekli, hogy hányszor szerepel a kulcsszó a szövegben, ennél sokkal okosabb. Cserébe a szinonimákat és a szorosan kapcsolódó szavakat is figyeli.

Linkek

A keresőóriás az oldal tekintélye és relevanciája alapján jeleníti meg a weboldalakat a keresési eredményei között, a felhasználói élmény fokozása érdekében.

Itt jön a képbe a SEO szövegírás.

Nem mindegy ugyanis, hogy a weboldalra mutató linkek honnan érkeznek. Ahogy az sem, hogy a szövegben felbukkanó linkek hová mutatnak és mely szavakhoz kapcsolódnak.

Miért éri meg a SEO szövegírás az árát?

A Google rendszeresen elemzi az weboldalad
és minél több releváns tartalmat talál,
annál előkelőbb helyen rangsorolja a többi weboldalhoz képest.
Így akár hirdetés nélkül is az első oldalra kerülhet a keresőben a honlapod.

Innovatív

A folyamatos kulcsszókutatás a SEO szövegírás alapja, erre épül a tartalom. Minél értékesebb a kulcsszó a vállalkozásod szempontjából, annál fontosabb, hogy tartalom készüljön hozzá.

Költséghatékony

Az organikus forgalom
SEO-n keresztül történő elérése ingyenes. Fizetni kell a tartalomírásért, de ez közel sem olyan drága, mint a kattintásonkénti fizetés.

Építi a márkát

Ha az érdeklődők a weboldaladon megkapják, amit akarnak, akkor elismerik a márkát és szívesen vásárolnak, rendelnek az oldaladról.

Legyen a Te oldalad is olyan,
amit az elsők közt ajánl a Google
a keresések során

Kérj ingyenes árajánlatot




szövegírás gn


A SEO szövegírás titka 2023-ban:
így használd a vállalkozásodban


A SEO szövegírás a digitális marketing alapvető része, de ezzel szerintem már Te is tisztában vagy. Ahogy azzal is, hogy az internetes keresés gyakran a márkák digitális forgalmának elsődleges forrása. Sok-sok márkanévvel a Google-ben találkozunk először és ha rábukkanunk, szinte biztosak lehetünk benne, hogy ott valaki SEO cikkeket is gyártott.

Mi az a SEO szövegírás és miért jó ez?


A SEO szövegírás egyik legfőbb célja a láthatóság, a másik pedig az, hogy a versenytársadnál előbb bukkanj fel a Google találati listában, mert a magasabb helyezés lényeges hatással lehet az bevételedre. A cél az első oldal. 


A keresőoptimalizálást sosem késő elkezdeni

Több ügyféltől és ajánlatkérőtől hallottam már, hogy évek óta a piacon vannak, saját marketingesekkel dolgoznak, de jött egy új konkurens cég szinte a semmiből a kereső első oldalára tornázta fel magát. Ehhez elég volt egy év is, ők meg már öt éve működnek és csak a negyedik, ötödik oldalon vannak.

A fenti példa is mutatja, hogy a keresőoptimalizálás nem kötelező, de ha valaki komolyan veszi, akkor záros időn belül megelőzheti a régóta piacon lévő versenytársait. Nem szabad azonban beleesni a hibába, hogy elhisszük, az a jobb szakember, aki előrébb szerepel ma Google találati listájában.

A rank azt mutatja meg, hogy milyen jól dolgozik a szövegíró és az online marketinges, nem azt, hogy ki nyújtja a legjobb szolgáltatást. Nyilvánvaló, hogy van összefüggés a kettő között, de én azt hangsúlyozom, hogy nézzük meg a második, harmadik, többedik oldalt is. Szánjuk rá az időt az alapos keresésre, ha egy szolgáltatást vagy terméket szeretnénk megvásárolni.


Hány kulcsszó kell a sikerhez?

A SEO és a kulcsszó két szorosan összekapcsolódó fogalom. Bármilyen vállalkozásról van szó, annak tulajdonosa biztosan fel tud sorolni 4-5 olyan szót vagy kifejezést, ami leírja a tevékenysége lényegét. Ezek lehetnek a fő kulcsszavai, de még ebben az esetben is érdemes kulcsszó kutatást végezni. 

Ennek az az oka, hogy a szakmai terminológia és a köznyelv nem mindig esik egybe. Egy babzsákok készítésével foglalkozó cég kérte nemrég, hogy írjak a polisztirol golyókról, ugyanis azzal töltik meg a zsákokat és lehet utánrendelni is, ha már kezd veszíteni a telítettségéből a megvásárolt fotel. Sikerült meggyőznöm, hogy a polisztirol golyó helyezz használjuk a sokkal népszerűbb babzsák töltelék kulcsszót, mert ezzel fognak rákeresni a potenciális vásárlók a témára.

A kulcsszavak keresésének arányát egyébként bárki összehasonlíthatja, a Google Trends oldalon egyszerre akár több kulcsszót is versenyeztethetünk, hogy kiderüljön, melyikre nagyobb a keresési ráta.

Nem árt azonban figyelembe venni, hogy a nagyon általános kulcsszavak, például a cipő, ágy, mobiltelefon, nyaralás, irodai bútor esetében a legnagyobb a harc az első helyért. Nem biztos, hogy ezzel kell kezdeni, én sosem ajánlom. Válasszunk inkább olyan kulcsszót, amely kapcsolódik a szolgáltatásunkhoz, de nem olyan általános kifejezés, mint a fentiek

Webshop esetében, ahol több ezer termék van a polcokon, természetes, hogy nem lehet mindegyikre SEO-t építeni. Ilyenkor azt szoktam javasolni, hogy válasszunk ki 5 olyan terméket, amire nagy lehet az érdeklődés. Erre az 5 kulcsszóra építjük fel első körben a keresőoptimalizálást. 

A logika alapján, miután sikerült előre tornászni a keresőben ezt a néhány kulcsszót a webshop linkjével, az oldalra érkező érdeklődők a többi terméket is megtalálják és nagy eséllyel vásárlók lesznek.


A linképítés a SEO fontos eszköze

A SEO világában a linképítés fontos, de nem merném azt állítani, hogy elsődleges feladat. Amikor már van weboldalad, készülnek a tartalmak, rendszeresen jelennek meg blogcikkek, és néha-néha ránézel az aloldalakra, frissíted, kiegészíted őket, akkor érdemes a linképítésre fókuszálni.


Az elnevezés onnan ered, hogy a Google algoritmusa többek között azt is figyelembe veszi, hogy más oldalakon vannak-e hozzád vezető linkek. Ezeket a weboldalakat is pontozza egy százas skálán az algoritmus. Ha neked is van 10 linked és egy versenytársadnak is van 10, de a te 10 linked relevánsabb, magasabb pontozással (DA-értékkel) értékelt weboldalakról származnak, akkor előrébb sorolódsz. Ugyanez fordítva is igaz. 


Ezzel azt akarom kifejezni, hogy nemcsak a külső forrásból származó linkek száma a fontos a keresőoptimalizálás és azon belül a linképítés során, hanem azok minősége is.


Ma már vannak olyan vállalkozások, amelyek fő szolgáltatása a linképítés. A cikket is megírják, kihelyezik a külső oldalakra. Neked “csak” ki kell fizetned a csomag árát, cserébe viszont nem nagyon szólhatsz bele, hogy hol jelensz meg. 


A WhitePress segítségével egyedül is elvégezheted a linképítéssel járó feladatot. Ebben az esetben kiválaszthatod a céloldalt, saját szöveget is írhatsz vagy megírathatod egy szövegíróval. Kell egy kis idő, egy-két hét, hogy a Google feltérképezze az összes céloldalt és benne az oldaladra vezető linket, de sokat dobhat a keresőben elfoglalt poziciódon, ha egyre több külső hivatkozást tudsz gyűjteni. 

A keresőoptimalizálás nem sprint, mégis megéri

Ha gyorsan szeretnénk vevőkhöz jutni, akkor a hirdetés az egyik legjobb módszer még mindig. A hirdetésre költött pénz hamarabb megtérül, mint a keresőoptimalizálás költsége, bár ez utóbbit inkább befektetésnek nevezném, mert ez a jó szó. A SEO lassú, de hosszú távon hat. 


Tegyük fel, hogy sikerül egy kulcsszóra az első helyre kerülni, féléven belül. Ha nem követünk el hibát, ezt a pozíciót sokáig megőrizhetjük. Bár nagy a verseny, aki az első tíz helyre bejut, azt már sokkal nehezebb akár egy hellyel is lentebb tolni, mint például a negyedik oldalról a harmadikra kerülni.


A keresőoptimalizálásra elköltött összeg nagyságrendekkel kevesebb lesz, mint hónapokig hirdetni és ezzel a módszerrel az első helyen maradni. Ráadásul, ha elfogy a büdzsé és le kell állítani a hirdetéseket, egy csapással eltűnik a weboldalunk az érdeklődők elől. A SEO-val viszont akkor is ott maradhatunk az első oldalon, ha egy fillért sem költünk keresőmarketingre.